Gyakran ismételt kérdések
- Megrendelés elküldése után szeretnék még más terméket is vásárolni és egy csomagban kérni van rá lehetőség?
- Igen addig amíg a megrendelésről visszaigazoló emailt nem kap, hogy a megrendelés elcsomagolva lezárva. Utána már nem tudunk hozzá csomagolni.
- Telefonon a rendelést leadhatom?
- Csak a webáruházban tudja megrendelni a terméket Telefonon nem fogadunk rendelést. Telefonon csak már leadott megrendelés módosítását fogadjuk.
- Személyesen átvehetem az alkatrészt?
- Sajnos nem. Így nem adhatunk ki terméket.
- Van-e lehetőség személyesen megtekinteni és kiválasztani összehasonlítani a terméket?
- Sajnos nincs rá lehetőség. Mert webáruházként üzemelünk.
- Regisztráció nélkül vásárolhatok a webáruházban?
- A webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhat. De amennyiben szeretne regisztráltként is vásárolhat.
- Milyen szállító céggel küldik a csomagot?
- Jelenleg a GLS csomagküldő szolgálat és MPL csomagküldő szolgálattal szállítja ki a csomagokat lakcímre, munkahelyi címre vagy csomagautomatába vagy csomagpontokra.
- Hogyan fizethetek a csomagért?
- Az utánvételes csomagot Készpénzzel vagy Bankkártyával tudja kifizetni.
- PayPal-al tudok fizetni?
- Jelenleg nincs lehetőség rá nem tud így fizetni.
- Előre utalással tudok fizetni?
- Igen a megrendelés összeállítása után a megadott e-mail címre díjbekérő számlát küldünk és az alapján tud fizetni.
- Kapok számlát a vásárlásról?
- Igen. Minden esetben Áfás számla van kiállítva amit papír alapú és a csomaggal küldünk.
- Az a termék ami nincs készleten beszerzés alatt van mikor lesz megvásárolható?
- Minden terméknek változhat a beszerzési ideje, mert több beszerzési helyről érkeznek a termékek (gyártás alatt van, nagyobb a szállítási távolság, egyéb külső okok miatt) nem tudunk pontos időt megadni Törekszünk a mielőbbi beszerzésre.
- Lemondhatom a megrendelést a visszaigazoló e-mail után?
- Igen lemondhatja a megrendelést a visszaigazoló email után a lehető leghamarabb. A lemondást emailban vagy telefonon jelezheti.
- Tudnak olyan alkatrész beszerezni ami nincs a webáruházban?
- Sajnos nem mert mi nagy tételben vásárolunk és egy-egy darab termékeket nem tudunk beszerezni.
- A webáruházban nem találtam az általam kereset márkájú és típusszámú gépemhez alkatrészt tudnak-e benne segíteni vagy tudnak helyettesítő alkatrészt ajánlani?
- Sajnos nem a webáruházban minden készleten lévő termék fel van töltve, és a termék leírásban mindent feltüntetünk amit megkapunk a beszerzési forrásokból.
- Szerelésben szeretnék tanácsot kérni tudnak benne segíteni?
- Sajnos nem mert nem vagyunk szerviz.