Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

  • Megrendelés elküldése után szeretnék még más terméket is vásárolni és egy csomagban kérni van rá lehetőség?
  • Igen addig amíg a megrendelésről visszaigazoló emailt nem kap, hogy a megrendelés elcsomagolva lezárva. Utána már nem tudunk hozzá csomagolni.
  • Telefonon a rendelést leadhatom?
  • Csak a webáruházban tudja megrendelni a terméket Telefonon nem fogadunk rendelést. Telefonon csak már leadott megrendelés módosítását fogadjuk.
  • Személyesen átvehetem az alkatrészt?
  • Sajnos nem. Így nem adhatunk ki terméket.
  • Van-e lehetőség személyesen megtekinteni és kiválasztani összehasonlítani a terméket?
  • Sajnos nincs rá lehetőség. Mert webáruházként üzemelünk.
  • Regisztráció nélkül vásárolhatok a webáruházban?
  • A webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhat. De amennyiben szeretne regisztráltként is vásárolhat.
  • Milyen szállító céggel küldik a csomagot?
  • Jelenleg a GLS csomagküldő szolgálat és MPL csomagküldő szolgálattal  szállítja ki a csomagokat lakcímre, munkahelyi címre vagy csomagautomatába vagy csomagpontokra.
  • Hogyan fizethetek a csomagért?
  • Az utánvételes csomagot Készpénzzel vagy Bankkártyával tudja kifizetni.
  • PayPal-al tudok fizetni?
  • Jelenleg nincs lehetőség rá nem tud így fizetni.
  • Előre utalással tudok fizetni?
  • Igen a megrendelés összeállítása után a megadott e-mail címre díjbekérő számlát küldünk és az  alapján tud fizetni.
  • Kapok számlát a vásárlásról?
  • Igen. Minden esetben Áfás számla van kiállítva amit papír alapú és a csomaggal küldünk.
  • Az a termék ami nincs készleten beszerzés alatt van mikor lesz megvásárolható?
  • Minden terméknek változhat a beszerzési ideje, mert több beszerzési helyről érkeznek a termékek (gyártás alatt van, nagyobb a szállítási távolság, egyéb külső okok miatt) nem tudunk pontos időt megadni Törekszünk a mielőbbi beszerzésre.
  • Lemondhatom a megrendelést a visszaigazoló e-mail után?
  • Igen lemondhatja a megrendelést a visszaigazoló email után a lehető leghamarabb. A lemondást emailban vagy telefonon jelezheti.
  • Tudnak olyan alkatrész beszerezni ami nincs a webáruházban?
  • Sajnos nem mert mi nagy tételben vásárolunk és egy-egy darab termékeket nem tudunk beszerezni.
  • A webáruházban nem találtam az általam kereset márkájú és típusszámú gépemhez alkatrészt  tudnak-e benne segíteni vagy tudnak helyettesítő alkatrészt ajánlani?
  • Sajnos nem a webáruházban minden készleten lévő termék fel van töltve, és a termék leírásban mindent feltüntetünk amit megkapunk a beszerzési forrásokból.
  • Szerelésben szeretnék tanácsot kérni tudnak benne segíteni?
  • Sajnos nem mert nem vagyunk szerviz.